niedziela, 27 kwietnia 2014

Liebster Award!


Bardzo chciałam podziękować fcknjan0skians i Pattie Horan za nominowanie mnie do LA.
Nawet nie wiecie w jakim szoku byłam kiedy pod ostatnim rozdziałem napisały mi, że jestem nominowana.
Nawet "dnshdsjkdhjsjkfhkfgs" nie jest tego w stanie wyrazić.
"Merci" które wyraża więcej niż 1000 słów też nie jest w stanie.

Reguły Liebster Award:
*Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną pracę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości ich rozpowszechnienia.
*Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
*Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań.
*Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. Które social media według ciebie są w tych czasach niepotrzebne?
Myślę, że „serwisy społecznościowe” jak to je Wikipedia określiła.

2. Czy według ciebie warto próbować, mimo iż cel może być nieosiągalny?
Próbować warto zawsze, ewentualnie może nam się nie udać ale zawsze wiemy, żę próbowaliśmy, a nie siedzimy i narzekamy, a nawet nie próbowaliśmy.

3. Wiek to tylko liczba czy może jednak duża ilość czasu między dwoma osobami?
Wiek w pewnym momencie staje się tylko liczbą ale jeśli mówimy o dziesięciolatce i piętnastolatku, a trzydziestolatce i trzydziestopięciolatku to w tym pierwszym ‘związku’ jest to raczej duża ilość czasu, a w tym drugim tylko liczba.

4. Czy muzyka może uratować życie?
Może.

5. Wolisz czytać FF które ktoś sam pisze czy wolisz tłumaczenia?
Well. Nie czytam raczej FF, bo wiem jak to rujnuje życie ale jeśli już czytam to zazwyczaj jest to pisane przez kogoś, a nie tłumaczone.

6. Czy według ciebie pieniądze dają szczęście?
Pieniądze nie, ale żeczy, które kupimy za te pieniądze tak.

7. Tumblr czy Twitter?
Twitter.

8. Twoje życiowe motto?
„If you wanna fly you have to fall.”

9. Jaka jest rzecz której nie zrobiłbyś/abyś nigdy w życiu?
WZIĘŁA NA RĘKE PAJĄKA OK.

10. Czy jest coś co chcesz bardzo osiągnąć?
Chciałabym, żeby moje FF było ‘popularne’. Zawsze chciałam, żeby wszyscy się nim tak podniecali jak na przykład Cieniem TBH.

11. Czy muzyka ma jakiś wpływ na twoje życie?
Ma i to duży. W pewnym sensie muzyka jest moim życiem więc…
______________________________________________________________________

              1. Ile masz blogów?
Tylko ten. Kiedyś prowadziłam jeszcze dwa ale TO BYŁO DAWNO I NIE PRAWDA.

2. Ulubiony zespół?
5 ES OH ES

3. Co robisz w te wakacje?
Prawdopodobnie obieram ziemniaki na kuchni w hotelu J A jeśli mi się poszczęści to jadę do Australii.

4. Jaki masz telefon?
W sensie że numer czy model czy markę czy co? Numeru nie podam. A tak oprócz tego to Blackberry C9300

5. Tytuł ulubionej piosenki?
Chyba ‘She Looks So Perfect’. Przesłuchałam to już ponad 1000 razy i ciągle nie mam jej dość.

6. Miałaś kiedykolwiek 'Naszą Klase'?
Tak. Ale ciiiii.

7. Twój największy przypał w szkole?
Wyrwalam drzwi z szafy.

8. Ile miałaś lat jak zaczęłaś przeklinać?
To było mniej więcej w 6 klasie podastawówki. Więc chyba 13. Nie wiem ile się mam lat w 6 klasie.

9. Twoja najgorsza fobia?
Eeeeee…. Chyba pająki.

10. Idziesz spać późno czy wcześnie?
Wcześnie rano bym powiedziała.

11. Jakiemu zespołowi piłkarskiemu kibicujesz?
Jeśli już jakiemuś mam to FC Barcelona.


I w końcu... BLOGI KTÓRE ja NOMINUJE (nie czytam aż 11, przepraszam :C)
2. Stay

I PYTANIA:
1. Co skłoniło Cię żeby zacząć pisać?
2. Czy od razu wiedziałaś, że zostanie to poddane publikacji na blogu?
3. Mieszkasz w bloku czy domu?
4. Od kiedy piszesz?
5. Co jest twoją inspiracją w pisaniu?
6. Czy bierzesz niektóre momenty ze swojego życia i wykorzystujesz je w swoim FF?
7. Gdybyś mógł/mogła cofnąć się w czasie i mogła zmienić jedną rzecz, co by to było?
8. Jakie kraje chciał/abyś zwiedzić?
9. Kto jest twoim crush'em?
10. Arbuz czy ananas?
11. Telefon dotykowy czy z klawiaturą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz